niedziela, 28 lipca 2013

Nowe opowiadanie! ;D

Hej Kochani! ;D 

Mam nadzieję, że podobała się Wam historia Nicoli i jej przyjaciół. 
Przepraszam Was bardzo, za to, że nie dokończyłam jej, ale ta historia przestała mnie interesować.
Chcę to Wam wynagrodzić!


Od września ruszam z nowym opowiadaniem 
"Piękna i Bestia".

Wiem, że to do września jeszcze długo, ale chcę wykorzystać wakacyjny czas i maksymalnie dopracować te opowiadanie. Zależy mi też na tym, aby mieć parę rozdziałów w przód, by w razie pracowitego tygodnia,w którym nie będę miała kiedy coś napisać, rozdział i tak znalazł się na stronie.

Dam Wam króciutki opis o czym to będzie.

Ona- jedna z wielu bogatych dziewczyn. Można uznać, że przesadnie rozpieszczona. Jest grzeczna i cnotliwa. Nigdy nie robi niczego wbrew woli rodziców.

On- niepokorny, nic go nie zatrzyma. Nie zna granic, ani umiaru. Zna życie na ulicy i w biedzie. Nie boi się niczego i nikogo. 

Co się stanie gry tych dwoje połączy wspólna droga? Czy będą w stanie się zaprzyjaźnić? A może między nimi zaiskrzy wielkie uczucie?

Wszystkiego dowiecie się czytając te opowiadanie!

Zapraszam do obserwowania.

1 komentarz:

  1. fajnie, że będzie nowe opowiadanie!

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    http://anythingcouldhappen-mystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń